افزایش عضو کانال تلگرام با کمترین قیمت - فقط عضوهای واقعی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

برتری قاطع فضای مجازی و تلگرام در انتخابات

وحید محمدی یکتا- آنچه این روزها موفقیت را رقم خواهد زد بازدهی و بهره وری است، لذا در تمام عرصه ها از جمله انتخابات باید به فکر افزایش بهره وری بود و در این عرصه گام برداشت.

در شهرهای شلوغ، بزرگ و با رقابت بالا نصب پوستر و بنر در تمام شهر، هزینه های زیادی در بر دارد و به خوبی هم دیده نمی شود، وقتی امروز  بازدید تلگرامی، امری سهل الوصول است، دیگر چاپ پوستر معقول به نظر نمی آید.

 

بهره وری بالا در تبلیغات مجازی

یکی از فعالان کانال های تلگرامی شرق استان تهران در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار داشت: من برای تبلیغ هر نامزد در کانال تلگرام مبلغ ۵۰ هزار تومان دریافت می کنم.

وی که معمولا هر پست کانالش بعد از یک روز، حدود یک «کا» بازدید خواهد داشت، اضافه کرد: کاندیداها علاقه بسیار زیادی برای تبلیغات در کانال من دارند.

اگر این مبلغ را با چاپ ۱۰۰۰ پوستر تبلیغاتی در اندازه «آ. سه» که هزینه ای حدود ۲۵۰ هزار تومان و نیز هزینه نصاب که حدود ۴۰۰ هزار تومان است مقایسه کنیم، می بینیم خیلی بهتر است به جای ۶۵۰ هزار تومان، ۵۰ هزار تومان بدهیم، این همان بازدهی است.

این جا است که اغلب کاندیداها علاقمند هستند تبلیغات خود را در فضاهای مجازی پیگیری کنند تا فضای حقیقی و به همین دلیل رونق این روزهای فضای مجازی از شاخصه های تبلیغات انتخاباتی این دوره است.

البته کاندیداها برای موفقیت نیاز به فعالیت های حقیقی علاوه بر تبلیغات مجازی دارند، در ادامه چند مورد تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را بررسی می کنیم.

در ادامه به بررسی موردی برخی شیوه های تبلیغ در استان تهران می پردازیم.

رای بدهید در قرعه کشی جایزه بگیرید

در مواردی در شهرستان قرچک، کاندیداها در تبلیغات خود از مردم خواسته اند که از برگه رای که به آن ها داده می شود عکس گرفته و در تلگرام ارسال کنند و در صورت رای آوردن کاندیدای مورد نظر قرعه کشی کرده و خودرو پراید و سکه جایزه می دهند.

محمد محمودی شاه نشین در خصوص انجام این گونه تبلیغات، اظهار داشت: هرگونه وعده های مالی این چنینی مصداق بارز تخلف انتخاباتی است.

تجمعات بی حساب و کتاب و ترافیک سنگین خیابان ها

مورد دیگری از تبلیغات کاندیداها در پخش کردن شربت و شیرینی، همراه با موسیقی های پر سر و صدا در شهرها و انداختن کارت تبلیغاتی کاندیدای مورد نظر در خودروهای عبوری است، این نوع تبلیغات چندین ضعف دارد که همه ضعف های آن با رسالت اعضاء شورای شهر در تناقض آشکار است، لیوان های یک بار مصرف باقی مانده از شربت ها در خیابان ها و نیز بقایای کارت های تبلیغاتی کاندیداها منجر به کثیفی خیابان های شهر شده و کار و هزینه شهرداری را افزایش می دهد.

از طرفی ترافیک ایجاد شده در محل پخش شیرینی نیز آزار دهنده است، در خیابانی در فیروزکوه، ۴ کاندیدا در فواصل حدودا  ۲۰۰ متری، برای رقابت با یکدیگر و به نوعی چشم و هم چشمی های انتخاباتی، اقدام به پخش شربت و شیرینی می کردند و ترافیک سنگین آن خیابان بسیار آزار دهنده بود.

این در حالی است که سید حسین هاشمی، استاندار تهران، روز گذشته در جمع اعضاء هیات نظارت بر انتخابات و نیز فرمانداران شهرستان های استان تهران به صراحت گفت: تجمع در مقابل ستادهای انتخاباتی نیز نیاز به مجوز دارد.

از طرفی دیگر یک فردی که خود را نامزد حضور در شورای اسلامی شهر کرده است، باید بیش از دیگران برای نظافت شهری و نیز ترافیک شهر اهمیت قائل باشد، قسم روباه را باور کنیم یا دم خروس را، چگونه می توانیم این موارد را ببینیم و دل نگرانی این کاندیداهای محترم در مورد اوضاع شهری را باور کنیم.

از آلودگی صوتی این تجمعات که بگذریم، بعید می دانم همه آن ها مجوز داشته باشند، در این بین نقش کمرنگ متولیان برخورد با این موارد آزار دهنده به شدت احساس می شود.

در شهرستان ورامین هم از ساعت ۱۷ به بعد نمی توان به خیابان آمد، اگر فردی در میدان امام خمینی(ره) و یا خیابان مسجد جامع نیازمند حضور اورژانس باشد، حداقل یک ساعت زمان می برد تا اورژانس از بیمارستان ۱۵ خرداد به خیابان مسجد جامع بیاید، کسی هم در شهر گویی قصد مدیریت این شیوه های آزار دهنده تبلیغاتی را ندارد.

محله گردی، طرحی برای شنیدن حرف مردم

البته همه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در استان تهران، بد هم نیستند، تبلیغات نوین، با بهره وری بالا و پاک هم داریم، یکی از این تبلیغات که در سال جاری در برخی از شهرستان های استان تهران مانند ورامین و ملارد دیده شده است، طرح محله گردی است.

برخی از کاندیداها به جای شلوغ کاری و بستن راه مردم، پاشنه کفش هایشان را بالا کشیده و به سراغ مردم محلات رفتند، در محلات ایستاده و بدون غرور و چهره به چهره برنامه های کاری خود را بیان کردند.

یکی از این کاندیداها در مورد هدف از این طرح به خبرنگار مهر، گفت: به جای هزینه های هنگفت که از توان من خارج است و نیز زشت کردن ظاهر شهر، هر روز به ۴ محله حاشیه شهر می روم، حرف های مردم را می شنوم و خود را به آن ها معرفی می کنم.

وی افزود: در این نوع تبلیغات، از آن جایی که با شهروندان عادی محلات حاشیه نشین برخورد دارم، از مشکلات شهر بهتر با خبر خواهم شد، مردم هم اهداف من را بهتر می شناسند.

اتوبوس گردی تبلیغاتی

طرح جالب دیگر، طرح اتوبوس گردی است که در پرند و پیشوا دیده شده است، در این طرح کاندیداهای مجری، تصاویر خود را به جای نصب بر پیشانی شهر، روی اتوبوس می چسبانند و این بار برای دیدن همه مردم، همه شهر را پوستر نمی چسبانند، بلکه پوسترها را متحرک کرده و همراه با خود به اقصی نقاط شهرها می برند.

کاندیدای مجری این طرح اظهار داشت: ما نباید شهر را فدای تبلیغات کنیم و باید برای چهره شهر اهمیت قائل باشیم.

تخلفات تبلیغاتی، آن هم از سوی برخی ادارات احساس خوبی به شهروندان نمی دهد، نصب بنر کاندیداهای شورای شهر در مقابل اداره دولتی جالب نیست.

پخش نون و پنیر و موج سواری های سیاسی

پخش نون و پنیر و سبزی از سوی برخی خانم هایی که نامزد انتخاباتی شده اند در برخی شهرهای استان نیز در نوع خود جالب است و این که از سوی کاندیداهای خانم انجام می شود این امر را جالب تر نیز کرده است، تبلیغات انتخاباتی، از نوع نون و پنیر، در برابر کانون های قدرت و شام های چرب، ایده جالبی است، پسماند هم ندارد که چهره شهر را زشت کند.

موج سواری انتخاباتی پدیده دیگری است که امروزه رایج شده و از سوی افراد در حال پیگیری است، برخی از نامزدهای شوراهای شهر با ارائه لیست هایی سعی در وصل کردن خود به یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دارند، چرا که می دانند قسمتی از رای های طرفداران هرکدام از کاندیداهای ریاست جمهوری برای موفقیت آن ها در کسب کرسی های شوراها کافی است.

آرایش های آنچنانی در تصاویر انتخاباتی، شیوه دگری است که از انتخابات شوراها در سال ۹۲ شروع شد و به دلیل موفقیت برخی از نامزدها در انتخابات و نیز عدم برخورد مقتدرانه عوامل اجرایی انتخابات، در این دوره به اوج خود رسیده است، گویی تصاویر خانم ها تنها در اعلامه های ترحیم نباید وجود داشته باشد.

این نوع تبلیغات در شهرستان های غرب استان تهران بیشتر به چشم می خورد، اما در ورامین به دلیل حساسیت های مذهبی اعتراضات بیشتری را در پی داشته است.

حوزه علمیه خواهران کوثر(س) ورامین در بیانیه ای به شدت به برخی تصاویر تبلیغاتی کاندیداهای خانم، انتقاد کرده و این نوع تبلیغات را تاسف آور دانسته است.

در بخشی از این بیانیه که صبح امروز منتشر شده، آمده است: جای بسی تأسف است در ایام ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر عکس زنان و دخترانی را در گوشه و کنار شهر می بینیم که به انواع و اقسام لوازم آرایشی خود را زینت کرده و تراکت و بیل برد های تبلیغاتی ایشان در شهر پراکنده است.

این بیانیه خطاب به مسئولین اضافه می کند: گویی غیرت شما خفته است که در برابر این زنان بزک کرده که پس از انتخاب توسط مردم می خواهند در مسند شورای شهر بنشینند و برای مردم تصمیم گیری کنند سکوت پیشه کرده اید، مگر جز این است که ما در جامعه اسلامی، آن هم جامعه شیعی زندگی می کنیم، جامعه ای که الگوی زنان آن بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و حضرت زینب کبری(س) است.

بیانیه مذکور اضافه می کند: مگر جز این است که حضرت زهرا(س) آن دردانه پیامبر (ص) زمانی که می خواهند برای خطبه خوانی در دفاع از حریم ولایت به مسجد بروند زنان بنی هاشم را در گرداگرد وجود خویش همراه می کند تا چشم نامحرمی او را نبیند و زمانی که می خواهند سفارش تابوت بدهد ، تابوتی طلب می کنند که وجود نازنینش در آن کاملاً پوشیده باشد، نکند فراموش کرده ایم حضرت زینب و زنان و دختران خاندان رسول اکرم(ص) پس از حادثه جانسوز عاشورا چه سختی ها و مشقت ها کشیدند تا حجاب، این دستور ضروری دین حفظ شود.

وعده های ریاست جمهوری در انتخابات شورای شهر

وعده های پر رنگ و خارج از حیطه شوراها نیز در تبلیغات به شدت مشاهده می شود، در یکی از شهرهای غرب استان تهران، کاندیدایی وعده تاسیس شهرستان و احداث بیمارستان داده است، گویی کاندیدای مذکور به اشتباه گمان کرده که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است.

در پردیس هم بازار وعده احداث مترو، جشن های بزرگ و جمع کردن رای از طریق آتش بازی در خیابان داغ است.

رقیه محب وطن، کارشناس مسائل اجتماعی و فرهنگی، در این خصوص اظهار داشت: نامزدهای انتخابات شوراها به خوبی حیطه وظایف خود را مطالعه کرده و از وعده های بی اساس بپرهیزند.

وی اضافه کرد: وعده های پوچ به شدت به اعتماد مردمی ضربه زده و در بلند مدت عواقب بسیار بدی خواهد داشت.

به هرحال اگر هدف عزیزانی که نامزد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا شده اند خدمت صادقانه به مردم باشد، در شیوه های تبلیغاتی آن ها مشهود است و مردم به خوبی این مسائل را فهمیده و روز ۲۹ اردیبهشت انتخاب آگاهانه ای خواهند داشت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد احمدی فر

تلگرام؛ پرطرفدارترین اپلیکیشن در ایران

ورود کاربران ایرانی به شبکه های اجتماعی با فیس بوک آغاز شد اما در این چند سال خیر، انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها راه خودشان را به کشورمان باز کرده‌اند. وایبر، لاین، اینستاگرام، واتس اپ، ایمو، توییتر و اسکایپ تنها بخشی از این شبکه‌ها بودند که به طور گسترده توسط کاربران ایرانی مورد استفاده قرار گرفت اما برخی از آن‌ها به دلایل مختلف، بیشتر از بقیه به محبوبیت رسیدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی محبوب ترین شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در ایران و دلایل و چگونگی پرطرفدار شدن آن‌ها بپردازیم.

تلگرام؛ پرطرفدار ترین اپلیکیشن در ایران

فیلتر شدن فیس بوک و ویژگی‌های ویژه تلگرام همچون ایجاد کانال، گروه‌های کاری، خانوادگی و آسان بودن دسترسی به آن از جهت موبایل‌محور بودن و فیلتر نبودن آن، این اپلیکیشن را به سرعت به پرطرفدارترین پیام رسان ایران تبدیل کرد. اکنون حتی فیس بوک که زمانی بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کاربران ایرانی محسوب می‌شد در برابر تلگرام حرفی برای گفتن ندارد و این پیام رسان ساده به عنوان بزرگ‌ترین پاتوق مجازی ایرانیان شناخته می‌شود.

طبق آخرین آمارهای منتشر شده، هم‌اکنون بیش از 45 میلیون و 800 هزار نفر کاربر ایرانی در تلگرام عضو هستند و در واقع حدود نیمی از جمعیت کشور در Telegram فعالیت می‌کنند که در نوع خود آمار بی‌نظیری است و درآمد بسیاری را نصیب صاحبان این اپ روسی می‌کند. این پیام رسان محبوب در تمامی سیستم‌عامل‌های روز شامل اندروید، آی او اس، ویندوز فون، لینوکس و ویندوز اجرا می‌شود. کاربران می‌توانند به راحتی پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها و انواع اسناد را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

جالب اینجاست که ایرانی‌ها بیشترین کاربران حاضر در تلگرام را تشکیل می‌دهند. برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند که فیلتر شدن و محدودیت دسترسی به شبکه‌های دیگر مانند فیس بوک، وایبر و لاین باعث هدایت مردم به تلگرام شده است.

اینستاگرام؛ پرطرفدارترین اپلیکیشن اشتراک تصویر

در حال حاضر اینستاگرام پس از تلگرام، دومین شبکه اجتماعی محبوب در ایران است. این اپ پرطرفدار آمریکایی در ابتدا تنها یک ابزار ساده برای اشتراک‌گذاری تصاویر بود اما در سال 2012 فیس بوک این اپلیکیشن را خرید و این موضوع باعث شد رشد چشم‌گیر 23 درصدی که 20 برابر بیشتر از میزان رشد خود فیس بوک است را تجربه کند. حالا دیگر بسیاری از فروشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف هم صفحه اینستاگرام ساخته‌اند و اجناس و خدمات خود را معرفی کرده و حتی به فروش آنلاین پرداخته‌اند. از سوی دیگر کاربران معمولی هم برای به اشتراک‌گذاری و جمع‌آوری لایک به رقابت می‌پردازند و بازار مکاره خرید و فروش لایک‌های بیهوده نیز در این فضا ایجاد شده است.

چهره‌های معروف مانند بازیگران و خواننده‌ها نیز در میان طرفداران اینستاگرام دیده می‌شوند. بهنوش بختیاری با 5.5 میلیون فالوور، بیشترین دنبال‌کننده را در میان کاربران ایرانی اینستاگرام دارد و هر پستش به طور متوسط، 100 هزار لایک می‌خورد. یک خواننده زیرزمینی به نام امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو با 4 میلیون فالوور در رتبه بعدی قرار دارد.

عکاسان از دیگر گروه‌های طرفدار Instagram هستند که از این فضا برای انتشار عکس‌های خود استفاده می‌کنند. البته حضور اینستاگرام در ایران با حاشیه‌هایی هم همراه بوده و این موضوع که امکان فیلتر شدن صفحات غیر اخلاقی وجود ندارد، بارها خبرساز شده بود اما در هر حال، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است.

فیس بوک یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران و سراسر جهان بود و در واقع نخستین شبکه‌ای بود که استقبال گسترده‌ای از آن شد و البته خیلی زود هم طرفداران خود را از دست داد. اوج فراگیری فیس بوک در ایران، سال 1390 بود که تعداد 17 میلیون کاربر ایرانی در آن عضو بودند. با ورود تلگرام و اینستاگرام، بیشتر کاربران Facebook به این اپلیکیشن‌ها نقل مکان کردند. البته این روند تنها در ایران اتفاق نیفتاد و به نظر می‌رسید که این شبکه اجتماعی به مرز اشباع رسیده است.

در حال حاضر، برخی از کاربران ایرانی برای دیدن عکس‌های بستگان و دوستانشان، هر از چند گاهی به فیس بوک سر می‌زنند و صفحات ایرانیان خارج از کشور را چک می‌کنند. همچنین بسیاری از افراد از فیس بوک به عنوان یک محل ذخیره اطلاعات استفاده کرده و عکس‌ها و آلبوم‌های خانوادگی را در این فضا نگهداری می‌کنند که البته تصمیم درستی نیست.

اگرچه توییتر (Twitter) طرفداران زیادی در میان مردم عادی ندارد اما سیاست‌مداران، خبرنگاران و دنبال‌کنندگان اخبار از اصلی‌ترین طرفداران این شبکه اجتماعی هستند. توییتر در سال‌های گذشته محدودیت 140 کاراکتری برای ارسال پیام مستقیم داشت اما کاربرانی که می‌خواستند در هر لحظه در جریان اخبار قرار بگیرند، از آن استقبال کردند. حضور سیاست‌مداران و خبرنگاران رسانه‌ها در توییتر و توییت کردن اخبار در لحظه، موجب شد تا سرعت انتقال اخبار در این شبکه حتی از خبرگزاری‌ها نیز پیشی بگیرد و آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل کند.

با توجه به خبرمحوری و کم‌رنگ بودن جنبه سرگرمی و انتشار عکس و فیلم در توییتر، این شبکه خیلی مورد توجه کاربران معمولی ایرانی قرار نگرفت و فیلتر شدن آن نیز باعث شد تا به سرعت تعداد مخاطبان و طرفداران توییتر در ایران کاهش پیدا کند. توییتر از دو سال پیش، امکان ارسال پیام مستقیم را از 140 حرف به هزار و 100 افزایش داد اما این امر نیز خیلی بر روی مخاطبان ایرانی تاثیر نگذاشت و همچنان استفاده از توییتر در ایران، بیشتر مختص به افراد سیاسی و خبرنگاران است.

لاین؛ ارسال پیام و قابلیت تماس صوتی

لاین (Line) اپلیکیشنی است که علاوه بر ارسال و دریافت پیام، امکان تماس تلفنی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داد. این ویژگی باعث شد تا در دوره‌ای که تماس صوتی وایبر در ایران با محدودیت مواجه شده بود، لاین به پیام رسانی محبوب تبدیل شود. البته تماس صوتی لاین با تاخیر یکی دو ثانیه‌ای تاخیر همراه بود و امکان تماس تصویری نیز وجود نداشت و این محدودیت‌ها باعث شد تا به تدریج، اپلیکیشن‌هایی مانند تانگو، در بخش تماس‌های آنلاین، جای لاین را بگیرند؛ اما لاین با کارکرد چندگانه خود همچنان یک شبکه اجتماعی محبوب مشابه فیس بوک بود.

نوشتن مطالب و انتشار پست و عکس مانند فیس بوک موجب شد تا این اپ مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی قرار بگیرد. پشتیبانی از زبان فارسی و ارائه صفحات آموزشی زبان انگلیسی، سرگرمی و مسابقه به زبان فارسی هم بیان‌گر آن بود که سازندگان ژاپنی این شبکه، حساب ویژه‌ای بر روی مخاطبان ایرانی خود باز کرده‌اند. لاین هنوز هم برای حضور در بازار شلوغ کشورمان، برنامه‌هایی در سر دارد اما بعید است که حالا بتواند به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران تبدیل شود.

واتس اپ؛ انتقال فایل‌های مختلف بدون پایین آمدن کیفیت

واتس اپ (WhatsApp) در ابتدای شروع فعالیت خود اعلام کرده بود که تنها برای یک سال، خدمات خود را به صورت رایگان به کاربران ارائه خواهد داد اما سازندگان آن پس از مدتی متوجه شدند که در بازار به شدت رقابتی پیام رسان های موبایلی، جایی برای اپلیکیشن‌های پولی وجود ندارد و به همین دلیل، واتس اپ برای همیشه رایگان باقی ماند.

در این اپلیکیشن می‌توان علاوه بر فرستادن متن، فایل‌های مختلف مانند پی دی اف و اسناد حجیم را بدون پایین آمدن کیفیت ارسال کرد و همین موضوع باعث شد تا به سرعت مورد توجه کاربران قرار بگیرد. رمزگذاری پیام‌ها پیش از ارسال و جلوگیری از سرقت اطلاعات افراد، از دیگر قابلیت‌های مورد توجه واتس اپ است. حضور فعال 430 میلیون کاربر و ارسال متوسط 54 میلیارد پیام کوتاه به صورت روزانه باعث شد تا مارک زاکربرگ (مالک فیس بوک) در سال 2014 این اپلیکیشن نوپا و پردرآمد را خریداری کند.

ورود واتس اپ به ایران با سر و صداهای زیادی همراه بود و مسئولان قضایی کشورمان خواستار فیلتر شدن آن شدند اما مسئولان وزارت ارتباطات در مقابل فشارها مقاومت کردند. پس از مدتی، سازندگان این پیام رسان، زبان فارسی را نیز به واتس اپ اضافه کردند و از سال 1394، نسخه فارسی این اپلیکیشن موبایلی در حال فعالیت است.

سایر شبکه ها و پیام رسان های پرطرفدار ایران

ایمو (imo)، تانگو (Tango) و اسکایپ (Skype) سایر گزینه‌های حاضر در لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند. ایمو و تانگو بیشتر محبوبیت خود را مدیون تماس تصویری هستند اما اکنون تانگو به خاطر قطعی‌های مکرر و کیفیت پایین تصویر، بسیاری از طرفداران خود را از دست داده است و اسکایپ و ایمو جای آن را پر کردند. قابلیت تماس تلفنی تصویری و ارائه ویدیو کنفرانس از راه دور با کیفیت مناسب باعث شد تا ایمو و اسکایپ مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

در میان هجوم اپلیکیشن‌های خارجی، چند شبکه اجتماعی ایرانی مانند فیس نما و کلوب هم در حال فعالیت هستند و سروش و بیسفون هم مهم‌ترین پیام رسان های ایرانی محسوب می‌شوند. این شبکه ها و پیام رسان های داخلی مرتبا توسط رسانه‌های رسمی تبلیغ می‌شوند اما هنوز نتوانسته‌اند در میان کاربران به محبوبیتی دست پیدا کنند. شاید بتوان عدم اعتماد کاربران ایرانی به سازندگان برای حفظ اطلاعاتشان را از اصلی‌ترین دلایل محبوب نشدن این اپلیکیشن‌ها دانست.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد احمدی فر

تغییرات جدید تلگرام تحت وب: ربات‌های درون‌خطی

1. چندی قبل ربات‌های درون‌خطی (inline) معرفی شدند که درباره آن نوشتیم. اما این قابلیت به نسخه وب اضافه نشده بود که امروز اضافه شد.

2. برای reply کردن یک پیام (در غیر کانال) و فوروارد کردن یک پیام از کانال، قبلا نیاز به دو/سه کلیک بود! که هم اکنون یکی کمتر شده است و این نکات ظریف از منظر UX تاثیر مهمی دارد.
در کانال با کلیک روی تاریخ، پنجره فوروارد ظاهر می‌شود (مشابه Quick share اندروید)
و در غیرکانال (گفتگوی شخصی، گروه، ربات) با کلیک روی تاریخ، reply ظاهر می‌شود.

3. قبلا هم می‌شد عکس موجود در کلیپ‌بورد را مستقیما Paste کرد تا ارسال شود اما هم اکنون قبل ارسال، پیش‌نمایش (preview) آن نیز نمایش داده می‌شود تا اشتباه در ارسال کمتر شود.

4. بیست برابر شدن سرعت بارگزاری تصاویر gif

5. بهبود متون copy paste شده. توضیح آنکه قبلا پس از کپی پیست یک مجموعه گفتگو، تاریخ و ساعت و ... هم با آن کپی می‌شد که اکنون دیگر کپی نمی‌شود.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد احمدی فر

رباتی ایرانی برای افزودن واترمارک به تصاویر

کسانی که به کار تولید محتوا برای کانال‌های تلگرامی می‌پردازند، همواره دغدغه کپی‌شدن محتواهایشان را دارند.

جلوی کپی‌شدن مطالب متنی را که نمی‌توان گرفت اما در مورد سایر اقلام، امکان اضافه کردن نام و نشانی شما یا کانال‌تان ممکن است و کپی‌کاران آنقدر تنبل هستند که یا مطالب شما را کپی نمی‌کنند یا مجبور هستند با آن نشانه، آن را کپی کنند.

امروز به شما ربات را معرفی می‌کنیم که کار کپی‌کاران را برای دزدیدن تصاویر و ویدئوهای کانال شما، غیرممکن می‌کند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد احمدی فر

معرفی ربات: نستعلیق‌نویس تلگرام!

برخی بزرگان، نستعلیق را عروس خط‌ها می‌دانند.

سایت nastaliqonline.ir را احتمالا دیده‌اید. سایتی که متن شما را به صورت تصویری با یکی از قلم‌های نستعلیق، شکسته، خودکاری، اردو، ثلث، معلی، کوفی، عثمان طه، نیریزی تبدیل می‌کند.

مدیر این سایت اخیرا ربات تلگرامی مختص این کار را نیز با شناسه @nastaliqbot راه‌اندازی کرده است که البته فعلا فقط به خط نستعلیق پاسخ تصویری به متن ارسالی شما می‌دهد. در تستی که داشتیم، نتیجه خوب بود هرچند ده پانزده ثانیه انتظار نیاز دارد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد احمدی فر

جایگزین ربات بینام

ربات محبوب بینام که برای درج زیرنویس (کپشن) برای فایل‌های تصویری و ویدئویی کاربرد داشت، اخیرا مسدود شده است و علت آن، نشر محتوای نامناسب بیان می‌شود د رحالی که این ربات چیزی را منتشر نمی‌کرد و صرفا مطلبی که کاربر به وی می‌داد را پس می‌فرستاد لذا واضح است که عده‌ای بدخواه، محتویات نامناسب به آن داده و سپس جوابی که ربات به خودشان داده را ریپورت کرده‌اند!

صاحب ربات بی نام در مطلبی در کانالش، از این موضع گلایه کرده و موقتا ربات دیگری را به عنوان جایگزین آن معرفی کرده است که با کلیک روی لینک زیر می‌توانید ربات بینام جدید را مشاهده کنید:

ربات بینام جدید binam_2_bot

لازم به ذکر است که اگر شما ربات بینام را برای تهیه محتوا برای کانال‌تان می‌خواهید، می‌توانید از ربات حرفه‌ای وردست استفاده کنید که علاوه بر امکانات بینام، امکانات متعدد دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد احمدی فر

افزایش عضو تلگرام ارزان

افزایش کاملا واقعی اعضای کانال تلگرام با کمترین هزینه

توجه:اول متن پایین را بخوانید بعد قیمت ها پایین متن می باشد...

جهت ثبت سفارش به یکی از شماره های زیر زنگ بزنید...

اگه یکی خاموش بود به اون یکی زنگ بزنید... و اگه اونم خاموش بود پیامک بدید یا تلگرام بدید سریعا کارتون انجام میشه

اگرخطایی در عضو گیری رخ داد، پول به مقدار عضو دریافت نشده برگردانده می شود اما تابحال این اتفاق نیوفتاده است.

09194496983

09010866229

احمدی فر

توجه: روی شماره اولی تلگرام نصب میباشد و اگر بخواهید میتوانید در تلگرام بامن در ارتباط باشید.

برای تماس با من در تلگرام اینجا را کلیک کنید

لیست قیمت ها

تعداد ممبر

قیمت

100  عضو

5000  تومان

200  عضو

8000  تومان

500  عضو

19000  تومان

1000  عضو

35000  تومان

2500  عضو

69000  تومان

5000  عضو

125000  تومان

تماس بگیرید:  09194496983 - 09010866229 احمدی فر

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد احمدی فر

دلیل برتری وردست نسبت به سایر ربات‌های انتشار تلگرامی

حتما با وردست پرداختیم. وردست را مانند دیگر سرویس‌های مدیریتی، می‌توان اولین در نوع خود دانست که بعدها توسط کپی‌کاران، مشابه‌های آن ساخته شد اما رقیب‌های کپی‌کار آن هرگز نتوانستند به پای آن برسند :)

مهم‌ترین قابلیت وردست این است که شما لازم نیست به یک محیط تحت وب برای درج مطلب بروید و این نه فقط موجب صرفه‌جویی در وقت و پهنای باند اینترنت شما می‌شود بلکه امکان کار با فایل‌هایی تا حجم 1.5 گیگابایت را به سادگی به شما می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های وردست می‌توان به قابلیت «صف ارسال» بسیار پیشرفته آن اشاره کرد. فرض کنید شما می‌خواهید هزار مطلب آماده، هر روز ساعت 9 صبح  و 3 عصر به کانال ارسال شود و در هر کدام از این دو ساعت هم 5 مطلب با هم (یعنی 5 مطلب 9 صبح و 5 مطلب 3 عصر) و آن هم به صورت درهم (تصادفی).
همچنین می‌توانید قابلیت جایگزینی (replace) آیدی و تگ کانال مطالب فورواردی با مشخصات کانال خودتان را فراهم کنید و یک امضای اتوماتیک نیز فراهم کنید.

با وردست به سادگی با چندکلیک می‌توانید تنظیم فوق را برای خود انجام دهید و پس از آن فقط به سادگی به ربات‌تان مطلب فوروارد کنید :)

اینها تنها بخشی از قابلیت‌های وردست است که کماکان در میان رقبای کپی‌کار اثری از آن دیده نشده است. قابلیت‌های دیگری همچون قبول ورودی از ربات اتچ و عکس‌نگار، تی‌مپ و ...، ورود محتوای متنی به صورت یکباره (مثلا صد بیت‌شعر را به عنوان صد پست وارد کنید)، اضافه کردن وردستان برای ارسال محتوا به کانال شما بودن دسترسی داشتن به لیست اعضاء و ... بخش دیگری از امکانات وردست هستند.

داشتن آمار فعالیت مدیران (تعداد مطالب درج شده توسط آنان) یکی دیگر از قابلیت‌ها پراستفاده برای مدیران کانال‌های شلوغ تلگرامی است.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
احمد احمدی فر